Wij staan voor u klaar

Klachtenprocedure

Klachtenregeling

Binnen onze praktijk zijn wij steeds bezig de kwaliteit van onze werkzaamheden te verbeteren. Onze specialisten, behandelaars, alle assistenten en medewerkers werken zorgvuldig, toch kan er altijd iets mis gaan.

Problemen zijn er om opgelost te worden en klachten moeten serieus genomen worden. Zo kunnen wij een goede verstandhouding zorgverlener/patiënt waarborgen. Doordat u uw ervaring met ons deelt, kunnen wij binnen onze organisatie maatregelen treffen.

De Procedure voor het verwerken van een klacht:

  1. Bent u niet tevreden? Blijf er niet mee zitten maar spreek ons erop aan! Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best even vooraf contact leggen via de receptie. Wij zullen de klacht dan proberen intern op te lossen.
  2. Is uw klacht nog niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de mondzorgkoepel KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is.
Contactgegevens

Openingstijden

Maandag
08:15 – 21:00

Dinsdag
08:15 – 17:00

Woensdag
08:15 – 17:00

Donderdag
08:15 – 17:00

Vrijdag
08:15 – 17:00